اگه عاشقی بیا اینا رو ببین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

میگن دوست داشتن یعنی
کناریکی موندن وبرای
خوشبختیش هرکاری کردن
گاهی وقتا دوست داشتن,یعنی
ازکنارش ردشدن
یعنی برای خوشبختیش
هرکاری کردن
یعنی:یه چیزایی رو
تودلت خاک کردن ورفت

دست نوشته های من
بوی غم نمیدن
من فقط درد دلهای عاشق رو مینویسم رفیق
من معتقدم
گفتن درد ها
و شنیدنشون
ارامش خاصی به اونایی میده
که سالهاست توی دلشون پیله بسته

یه زمان میرسه
که دیگه برات مهم نیس
ن دلتنگشی
و نه ازش متنفری
هر چقدر هم میخوای به یادش بیاری
نمیتونی

مشب
خیلی دلـــم گرفته
شاید
اونم دلتنــــگمه
آخه میدونین
من با اون سالهای سال زندگی کردم
تو خیالاتم
و توی همون خونه ی خیالی
که روزی نگاهش کردم
و خودمو با اون
برای اولین بار دیدم

سلامتی اونایی که
حاظر نیستن برای پر کردن تنهاییشون
به هر رابطه ای بله رو بگن

شعرمان
ته کشیده بود...
خوب شد که پاییز آمد ...

نمیدانم
لای کدام کتاب گذاشتمت
تا مـادرم پیدایـت نکند!
یا مبادا مامـوران بو ببرند که از تـو مینویسم...
آخر تو بزرگتـرین انـقـلابِ من بودی
حیف که
پیـدا نمیشوی ...

 

ما چرا تا این زرد و قرمزا رو میبینیم،
 بند دلمون پاره میشه...
پس کدوم رنگا قراره حال ما رو خوب کنن؟!




:: موضوعات مرتبط: دلنوشته های من , اگه عاشقی بیا اینا رو ببین , ,
:: برچسب‌ها: دل نوشته , عکس , دل نوشته های عاشقانه , جملات زیبا , مطالب ناب وجالب , اگه عاشقی بیا اینا رو ببین , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 7 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی